2012. november 23., péntek

Jó tipp behavazódás ellen


Kedves Olvasóm/Ügyfelem vagy épp mindkettő!

Te is be vagy havazva?

Belegondoltál már, hogy alig 
4 hét múlva itt a karácsony?

Nekem sem tűnt fel addig, amíg egy kedves üzleti partnerem és barátom, Ancsa, fel nem hívta rá a figyelmemet. 

Bevallom, bepánikoltam.

  • Milyen jó lenne - mondtam neki -, ha idén karácsonykor többet tudnánk foglalkozni azzal, amiről a Karácsony igazán szól... ez pedig a szeretet. Bárcsak a lehető legtöbb időt tölthetnénk szeretteink körében, nyugalomban, meghitt hangulatban.
Több időt tölthetnénk a megfelelő ajándékok kiválasztásával és kevesebbet az értük való rohangálással.

  • Van egy ötletem. – felelte mosolyogva Ancsa, akinek valahogy mindig van egy ötlete. Sőt, meg is valósítja szinte mindet. Hozzáteszem, mások ötleteinek megvalósításában is segít, például az enyémekben.
Mindenki rohan.
Te is, én is. Hideg van, dugó van, túlóra van.Túl sok mindenhez és mindenkihez kell alkalmazkodnunk. 
  • Figyelj, Lívia, mit szólnál hozzá, ha a székedből levezényelhetnéd az ajándékvásárlást? Vagy a céges ajándékok beszerzését? Ki sem kell mozdulnod a jó meleg kuckódból...
  • Tetszene nagyon! – mondtam.
  • Szerintem nem csak Neked. És én már a megoldást is tudom! – folytatta Ancsa lelkesen. - A probléma megoldására alkottuk meg a madewithlove.hu webáruházban karácsonyi csomagjaikat.  Sőt, lefaragtunk a kiszállítás árából is, hogy segítsünk Neked és szeretteidnek abban, hogy szép   karácsonyotok legyen. 
  • Tetszene nagyon! – mondtam. 

Nem tagadom, ujjongtam. Ancsa feldobta az egyébként nem túl jó napom. Rögtön kattintottam is a madewithlove.hu webshopra és kiválasztottam az ajándékokat.

Könnyű volt jó ajándékokat találni, mert sok tippet kaptam a webáruházban.

Ajándéktippek rendetleneknek, gyöngymániásoknak, horoszkóp szerint, stb.

Nem mondhatom meg, hogy mik voltak a nyerő ajándékok, mert a családom és a barátaim is olvassák a blogomat, de annyit szívesen elárulok,milyen akciós ajánlatokra érdemes "rárepülni".


Ez az őrült nőszemély még bon-bont, mézeskalácsot és egyéb nyalánkságot is rak a tartókba, ha erre van igény, és azt mondja, a cégek viszik a kis csomagokat, mint a cukrot. Megadom a számát, úgy gyorsabb, szerintem! :) +36302517437. Hivatkozz rám!

Alább találsz ízelítőt a madewithlove.hu ajándékötleteit és csomagajánlatait illetően.

Nyugodt Karácsonyi Készülődést kívánok! :)

Lívia



És akkor most a hivatalos szöveg, az illendőség kedvéért.

Pósa Lívia vagyok, az Ön cégének könyvelési és bérszámfejtési szakértője.

Szeretném mindenképpen a figyelmébe ajánlani egy kedves ismerősöm és ügyfelem webshopját, a madewithlove.hu-t, mely magánszemélyként és cégként is megoldást nyújthat mindenkinek a közelgő ünnepek alkalmából.

A cégvezetővel évek óta üzleti és baráti kapcsolatban állok, sok cégem és ismerősöm is igénybe vette már, az ő általa kínált lehetőségeket.

Mivel a visszajelzések rendkívül pozitívak voltak, ezért bátran merem ajánlani az általa kínált termékeket illetve szolgáltatásokat minden ügyfelemnek és barátomnak.

Én mindenkinek csak javasolhatom, hogy bátran ismerkedjenek meg a céggel, az általuk üzemeltetett webshoppal, a kínált áruk széles választékával. A cég egyedi igényeket is kielégít, függetlenül az interneten megjelenő kínálattól.

Számomra is rendkívül fontos, hogy a MI munkánkkal is elégedett legyen mindenki, ezért én is igyekszem olyan plusz lehetőségeket és szolgáltatásokat megismertetni az ügyfeleimmel, amiket már mások kipróbáltak és működnek.

Tisztelettel:

Pósa Lívia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése